Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

" Πάππου προς πάππου έρπονταν ετούτη εδώ την χώρα "


( ΔΝΤ ΦΑΜΙΛΙΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ )

 

Μια γενιά ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΩΝ και κίβδηλων ΣΩΤΗΡΩΝ
απάνθισμα ανθελληνισμού, εβραϊκών γραικύλων
παρίσταναν τους άρχοντες και τους Εθνοπατέρες
με γνώμονα την τσέπη τους, που 'καναν για σημαίες.

Πάππου προς πάππου έρπονταν, ετούτη εδώ την χώρα
μοίραζαν λόγια κίβδηλα και σου έλεγαν προχώρα
σε ένα δρόμο που οδηγεί, στην ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΣΙΑ
δείγμα του σάπιου τους μυαλού, αυτή η ιδιοσυγκρασία.

Και τώρα μεσ' τις δάφνες τους και με γεμάτες τσέπες
αυτοί που μας διαπόμπευαν, πως είμαστε όλοι κλέφτες
οργώνουνε τα πέρατα, όλοι της οικουμένης
καθηγητές το παίζουνε, μιας γης ξεπουλημένης.

Ψεύτες, ανάξιοι, προδότες, ξενοδούλοι
που στη ζωή δεν δούλεψαν, ποτέ για μεροδούλι
ήρθαν εδώ για τουρισμό και όχι απ' αγάπη
και κάμανε τους κόπους μας, όλους να πάνε στράφι .




ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ
(στο μπλόγκ και στους συνσχολιαστές - θαμώνες)

Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

 

4 σχόλια:

  1. Φίλε Αρμαγεδών,
    διακρίνω ένα ξέσπασμα ποιητικού οίστρου, που ποίημα με το ποίημα γιγαντώνεται και γίνεται όλο και καλύτερο! Πολύ ωραίο και αυτό το ποίημα (όπως και "ο πατριώτης")!
    Θα είμαστε πάντα εδώ, να σε απολαμβάνουμε φίλε μας!
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θα δίνω αυτό που μου περισσεύει από καρδιάς, αρχής γενομένης από εδώ μέσα.
      Είπα ( και το ξέρεις καλύτερα εσύ ) δεν έχω πολλά , αυτό που μου περισσεύει είναι ψυχή για τον λαό μου .
      Αυτό έχω ... αυτό δίνω γιατί και αξίζει και πρέπει .
      Στους φίλους μας εδώ που μου εμπιστεύτηκαν τα πρώτα βήματα μου και που αξίζουν όσο τίποτε άλλο ...το καλύτερο .

      Φίλε ΛΥΚΙΕ πάντα έχουν ξέχωρη σημασία τα λόγια σου για εμένα
      και δεν σε ξέχασα , απλά είμαι απασχολημένος με ένα σοβαρό θέμα που προέκυψε .

      ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ
      & ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΟΥ ΔΑΙΜΟΝΑ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
    2. Φίλε μας, είναι τιμή μας που υπάρχεις στην παρέα του Καταχθόνιου Δαίμονα και που πρωταγωνιστείς με τον ποιητικό σου λόγο, τα σχόλια, μα πάνω απ’ όλα την καρδιά σου και τον τρόπο που μας κοινωνείς στην αγωνία σου για το μέλλον της Ελλάδας και των ανθρώπων της γενικότερα.
      Επειδή πάντα ισχύει το προσκοπικό ρητό: «οι νέοι φίλοι είναι σαν τα’ ασήμι, μα χρυσάφι είναι οι παλιοί», εδώ επιχαίρεις ιδιαίτερης τιμής και αξίας, σαν παλαιός και σταθερός μας φίλος.
      Εύχομαι να βρεις την καλύτερη λύση στο πρόβλημα που σε απασχολεί, με το λιγότερο κόστος και το περισσότερο όφελος. Είθε η δύναμη του Αγαθού να σε ακολουθεί, καθώς και η καλή μας προαίρεση να σε συντροφεύει πάντα!
      Η σκέψη μας, μαζί σου φίλε!
      ΛΥΚΙΟΣ.

      Διαγραφή
  2. " Με ρωτούν γιατί η Ελλάδα ; "

    Γιατί η ΕΛΛΑΣ έχει πολιτισμό , έχει καρδιά
    κι αν σκύψεις θα ακούς ν'αγκομαχά
    για αξίες κι ιδανικά που είναι πληγωμένα,
    και για των Ελλήνων τα Ιερά που είναι προδομένα.

    Γιατί η Ελλάδα δεν λιγοψυχεί, γιατί έχει κατοίκους με ψυχή
    και πονεί σαν τους βλέπει και λυγούν με τους ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ,
    έχει καρδιά , έχει μιλιά και αίμα απ'τον Ελλήνων τα Ιερά
    κι ας έχει αυτήν πολιτικούς με σχέδια γι'αυτήν σαθρά .

    Όχι δεν είναι ψέματα, σκύψε στο χώμα , βάλε αυτί
    και εκείνη αμέσως θα σου πει ....έχω ζωή ,
    είμαι εδώ, με ιδεατά που δεν σιγούν ,
    γιατί την μοίρα μου θαρρώ Ελλήνων γιοί να οδηγούν .

    Γιατί κομμάτια έχω πολλά και μοιρασμένα στον ντουνιά ,
    ξένα μουσεία ζηλευτών που εισπράττουν απ΄των Ηρώων την καταχνιά ,
    έχω όμως κι έναν λαό που ΛΕΥΤΕΡΟ θέλω να δω
    γιατί τ 'αξίζουνε να με δουν πάλι ξανά ν'αναστηθώ .

    ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    Αφορμή ενός πολύ ωραίου άρθρου που ανάρτησε ο φίλος ΑΥΤΟΜΕΔΩΝ στο:

    http://automedon1k2.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.