Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Αλβανική δικαιοσύνη..


Μετά το αποτρόπαιο έγκλημα του Αλβανού βαρυποινίτη Καρέλι, εναντίον του υπαρχιφύλακα Τσιρώνη στην φυλακή Άμφισας και την κατάληξη του δράστη 2 ημέρες μετά στην φυλακή Σερρών, αναλογίστηκα τί επιπτώσεις έχει επιφέρει η αλβανική μετανάστευση στην Ελλάδα τις τελευταίες 2 δεκαετίες. Η μαζική εισροή των Αλβανών λαθρομεταναστών την δεκαετία του '90 συντάραξε την Ελλάδα ποικιλοτρόπως και έφερε νέα ήθη στην πατρίδα μας. Την πρώτη έκπληξη ένιωσαν οι Έλληνες την εποχή εκείνη από την ομοιομορφία των γειτόνων μας αφού οι Αλβανοί έμοιαζαν μεταξύ τους στην όψη, όντας πιο στεγνοί, οστεώδεις και σκληραγωγημένοι, θυμάμαι τον χαρακτηρισμό "κοντοσβέρκια".

Με το πέρασμα των χρόνων προχώρησε η "αφομοίωση" των Αλβανών στον γηγενή πληθυσμό, αφού τα παιδιά των μεταναστών φοίτησαν στα ελληνικά σχολεία. Η εκφορά της ελληνικής γλώσσας τελειοποιήθηκε ακόμη και από τους γονείς των παιδιών, που μπορεί να μην διδάχθηκαν τα ελληνικά σε σχολείο, όμως αναγκάστηκαν να τα μιλήσουν αξιοπρεπώς στην καθημερινότητά τους. Οι περισσότεροι Αλβανοί δούλεψαν σκληρά και χάρις την φθηνή προσφορά του εργατικού τους δυναμικού προτιμήθηκαν από Έλληνες επιχειρηματίες, ιδιαίτερα στον κλάδο της οικοδομής, της γεωργικής παραγωγής και γενικά στις ανειδίκευτες χειρονακτικές εργασίες. Η ελληνική νεολαία τα πρώτα χρόνια εκείνα ζούσε με το όνειρο και τον επαγγελματικό προσανατολισμό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, της ανωτάτης σχολής και του μεταπτυχιακού. Συνεπώς δεν ενοχλήθηκε ούτε ένιωσε να απειλείται από την κατάληψη των θέσεων εργασίας από τους Αλβανούς ανταγωνιστές. Οι Αλβανοί δείσδυσαν και συμπλήρωσαν έντεχνα τα κενά στον πλουτοπαραγωγικό ιστό της Ελλάδας και σύντομα δημιούργησαν τις δικές τους ατομικές πιχειρήσεις, περνώντας ακολούθως και στο ελεύθερο επαγγέλμα, τις δικές τους επιχειρήσεις.

Ποιό ήταν το αποτέλεσμα της αφομοίωσής τους στην ελληνική κοινωνία; Μπορούμε να μιλάμε για επιτυχημένη και υποδειγματική ενσωμάτωση των Αλβανών ή μήπως συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο; Οι φυλετικές και κοινωνικοπολιτικές διαφορές Αλβανών και Ελλήνων, αλλά κυρίως η διμερής αντιπαλότητα εξ΄αιτίας της ένθεν εγκατάλειψης και κείθεν καταπίεσης της ελληνικής μειονότητας της Β. Ηπείρου, παραμένουν ανεξίτηλες. Φέτος η παρέλευση ακριβώς 100 ετών μετά την υπογραφή της αυτονομίας της Βορείου Ηπείρου, του πρωτοκόλλου που δεν ακυρώθηκε έκτοτε με άλλη συμφωνία, αλλά ούτε και τηρήθηκε ουσιαστικά εξ' αιτίας της προδοτικής πολιτικής του Ελευθέριου Βενιζέλου, μας φέρνουν στην μνήμη την μεταγενέστερη εμπόλεμη κατάσταση μεταξύ των δύο χωρών από την ιταλική εισβολή το 1940. Το ΠΑΣΟΚ το 1987 με υπουργό εξωτερικών τον Κ. Παπούλια μονομερώς κατήργησε το εμπόλεμο παραδίδοντας στο έλεος των κομμουνιστών ακόμη τότε, τους Έλληνες της Β. Ηπείρου. Εκεί πάτησε ο επόμενος υπουργός εξωτερικών της Νέας Δημοκρατίας Α. Σαμαράς και ευθύς αμέσως της κατάρρευσης του κομμουνισμού στην Αλβανία άνοιξε τις πύλες της ανεξέλεγκτης μετανάστευσης προς την Ελλάδα όλων των εξαθλιωμένων Αλβανών δίχως τον παραμικρό έλεγχο και αξιολόγηση του ποινικού τους μητρώου. Το πρώτο κύμα εισροής των Αλβανών άνοιξε τον δρόμο για το δεύτερο κύμα με πιο οργανωμένο τρόπο και πάντοτε με τις ευλογίες των επόμενων κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ που ακολούθησαν. Το σχέδιο των ΗΠΑ για την ισχυροποίηση της "δημοκρατικής" Αλβανίας στα Βαλκάνια είχε συντελεστεί με την άριστη συνεργασία όλων των διαδοχικών ελλαδικών κυβερνήσεων της μεταπολίτευσης. Ακολούθησε ο παράνομος βομβαρδισμός της Σερβίας από το ΝΑΤΟ και η απόσχιση του Κοσόβου το 1999, ενώ πρόσφατα περάσαμε στην τελευταία φάση της δημιουργίας της μεγάλης Αλβανίας η οποία διεκδικεί ελληνικά εδάφη έως την Πρέβεζα! Θυμηθείτε την σχετική μας ανάρτηση παλαιότερα:


αρχίσανε τα τσάμικα
Οι Αλβανοί στην Ελλάδα διέπρεψαν στο έγκλημα αφού ήταν και είναι οι πρωταγωνιστές σε όλες τις βαθμίδες της παραβατικότητας. Η συμπεριφορά αυτή ενισχύθηκε αντί να αμβλύνεται με το πέρασμα των ετών μολονότι θα περίμενε κανείς το ακριβώς αντίθετο χάρις στην φυσιολογική αφομοίωσή τους στην ελληνική κοινωνία. Η αλβανική εγκληματικότητα αντίθετα ετράφη από την προσαρμογή των Αλβανών, δίνοντας την αίσθηση υπεροχής έναντι των "τρυφερών" και ανυποψίαστων Ελλήνων νοικοκυραίων που μεγάλωσαν και έζησαν για δεκαετίες με εντελώς διαφορετικές παραστάσεις και εμπειρίες. Συγχρόνως η εξομοίωσή των Αλβανών με τους γηγενείς κατοίκους προσέφερε την βαθιά γνώση των κοινωνικών δομών και την απαραίτητη κάλυψη - απόκρυψη των προθέσεών τους. Παράλληλα η ελλιπής αστυνομική παρουσία του ελλαδικού κράτους ιδιαίτερα στην ελληνική επαρχία, βλέπε πολυετής απουσία χωροφυλακής, άφησε στο έλεος των σκληρών Αλβανών κακοποιών ολόκληρες επαρχιακές πόλεις και χωριά. Εύκολη λεία λοιπόν η ελληνική οικογένεια για τον κάθε είδους Αλβανό κακοποιό.

Τα περιστατικά της αλβανικής παραβατικότητας είναι άπειρα, άλλωστε η εθνολογική σύνθεση των φυλακών στην Ελλάδα μαρτυρά ακριβώς αυτό. Πρόσφατο παράδειγμα και μοναδικό περιστατικό στα εγκληματικά χρονικά ήταν η απόδραση με στρατιωτικού τύπου επιχείρηση των Κόλα, Κούπα και λοιπών Αλβανών δολοφόνων, με την γνωστή κινητοποίηση των διωκτικών αρχών που εν μέρει και με κόπο στέφθηκε με επιτυχία, αλλά δυστυχώς και με 2 ακόμα παράπλευρες απώλειες από την πλευρά των Ελλήνων. Αφού οι Αλβανοί μονοπωλούν το αστυνομικό δελτίο και επιβάλουν τους όρους τους στο έγκλημα αλλάζοντας τα δεδομένα της δίωξης και του σωφρονισμού στο ελληνικό κράτος, είναι μοιραίο να προσαρμοστεί και η ελληνική δικαιοσύνη στα αλβανικά δεδομένα. Είναι δόκιμο να μιλήσουμε λοιπόν για νέα "αλβανικού τύπου" απονομή δικαιοσύνης ως αντίβαρο στην αλβανική εγκληματικότητα που ταλανίζει την χώρα μας τις τελευταίες δεκαετίες. Ο καλύτερος τρόπος να πολεμήσεις τον εχθρό σου είναι να τον γνωρίσεις! Αφού τον γνωρίσεις πραγματικά τότε μπορείς να τον αντιμετωπίσεις με την στρατηγική που θα τον κάνει ανίσχυρο και θα τον αποθαρρύνει εξ' αρχής από τις παραβατικές του βλέψεις και ορέξεις.

Εν ολίγοις οι κακοποιοί της κατηγορίας αυτής αντιμετωπίζονται μόνο με την "αλβανική δικαιοσύνη". Είναι ο μόνος κώδικας που θα αντιμετωπίσει το κακό στη ρίζα του και συγχρόνως θα αποκαταστήσει το κύρος του ελλαδικού κράτους από την ασύμμετρη απειλή που αποτελεί η ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση. Η κατάληξη του Καρέλι στις Σέρρες δείχνει τον τρόπο. Πως δηλαδή απονέμεται η δικαιοσύνη με συνοπτικές διαδικασίες στις περιπτώσεις ειδεχθών εγκληματιών, δίχως δικαστήρια, έξοδα και χρονοτριβές. Δίχως προπάντων οι οικογένειες των θυμάτων να ζουν εσαεί με τον παράπονο της απονομής δικαιοσύνης, εκτός του πόνου της άδικης απώλειας του προσφιλούς τους προσώπου. Να λοιπόν μία ακόμα επίδραση - επιρροή της συνύπαρξης με τους Αλβανούς: Η δόκιμη ορολογία για την αλβανική δικαιοσύνη υπάρχει και είναι ασφαλώς η θανατική ποινή! Εφαρμόζεται μάλιστα σε αρκετές χώρες σήμερα και στην Ελλάδα καταργήθηκε το 1993, αμέσως μετά το πρώτο κύμα της εισροής των Αλβανών... Πολλές οι συμπτώσεις με τις ημερομηνίες δεν βρίσκετε;



Σχόλιο Λύκιου:
Τα άρθρο αυτό, δεν πρέπει να ιδωθεί ως παρότρυνση για αυτοδικία, σε κάθε έγκλημα που τελείται από Αλβανό. Μάλλον αποτελεί καταγραφή της πραγματικότητας ενός κοινωνικού αυτοματισμού. Ενός αυτοματισμού που δημιουργήθηκε από την επίδραση της αλβανικής λογικής και ηθικής, στην ελληνική πραγματικότητα. Η πρακτική "σου μιλάω στην γλώσσα που εσύ καταλαβαίνεις" δεν αποτελεί παραίτηση από τα πολιτισμικά σου ιδεώδη, αλλά απλή αυτοάμυνα σε επίθεση από ετερώνυμο πολιτισμικό κώδικα.
Ο νόμος πρέπει να τηρείται απαρρέκκλιτα, καθώς δεν πρέπει να υποβαθμίζουμε τον δικό μας πολιτισμό. Όμως ο κώδικας συμπεριφοράς στις συναλλαγές των Ελλήνων με τους Αλβανούς (και όχι μόνον), μπορεί να γίνεται στην μόνη γλώσσα που αυτοί μπορούν να καταλάβουν, σε όσους τουλάχιστον αρνούνται να αφομοιώσουν τον δικό μας πολιτισμό. Αυτό βρίσκει εφαρμογή στην αρχή της αναλογικότητας, μέσα από την κοινωνική διάδραση των δυο λαών. Λόγω της ετερότητας και των πολιτισμικών διαφορών μεταξύ μας, η πρακτική αυτή δεν αποτελεί "φυλετική διάκριση", αφού αυτή προκύπτει αυτόματα (διαφορά πολιτισμικής φάσης) και συγκρουσιακά. Συνεπώς η όσμωση αυτής της μίξης, επιφέρει  νέα πολιτισμικά παράγωγα που θα πρέπει να αποδεχθούμε, αν θέλουμε να μην ζημιώνεται καμία από τις δύο ομάδες. Εξάλλου, την "φυλετική διάκριση" προκαλούν οι ίδιοι οι Αλβανοί σε βάρος των Ελλήνων (το ίδιο βέβαια έκαναν πάντοτε και εναντίων των Ελλήνων της Αλβανίας, αλλά και στην περίοδο της τουρκοκρατίας), αφού στοχοποιούν τον Έλληνα πολίτη μέσα από την εγκληματική τους συμπεριφορά, ενώ δεν χάνουν ποτέ την ευκαιρία να εκφράσουν τον αλβανικό τους σοβινισμό και αλυτρωτισμό, μέσα στον τόπο που τους φιλοξενεί!
ΛΥΚΙΟΣ.

27 σχόλια:

  1. Oi προδοτες πολιτικοι της Ελλαδας, εβαλαν τους Αλβανους επισημα στη χωρα μας χωρις καμια διατυπωση και ελεγχο και στη συνεχεια η Ελλαδα πληρωσε το μισος που τρεφουν οι Αλβανοι για μας.Οι Αλβανοι μσς μισουν και το δειχνουν με ολους τους τροπους ακομα κσι αυτοι που γεννηθηκαν εδω εχουν μεσα τους μισος για τη Ελλαδα. Παρολο που η Ελλαδα τους αγκαλιασε και τους εκπολιτισε!!! Και δε φτανει αυτο εχουν και διεκδικησεις για την βορειο Ηπειρο!!! Εκμεταλευονται τον πολιτισμο μας και την ιδεα που εχουμε για το δικιο και τη δικαιοσυνη και εγκληματουν επανω μας.Γι μενα καλα εκαναν και στουβαλιασαν μεχρι θανατου το αλβανικο καθαρμα. Το πληρωσε με το ιδιο νομισμα στην γλωσσα που καταλαβαινει.......!!
    Αυτος δεν υπηρχε ποτε περιπτωση να σωφρονιστει οποτε αν ζουσε θα σκοτωνε κι αλλους. Γιατι να ζει ενα τετοιο καθαρμα; Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το οτι αναφερόμαστε σε εναν άνθρωπο που μέχρι προχθές δεν γνωρίζαμε ποιός ήταν, απ ότι καταλαβαίνω δεν μας εμποδίζει να συμπεράνουμε, οτι δεν υπήρχε περίπτωση να σωφρονιστεί. Δεν μας εμποδίζει να συμπεράνουμε οτι θα σκότωνε κι άλλους. Και δεν μας σταματάει και τίποτα απο το να τον χαρακτηρίσουμε όπως εμείς θέλουμε, σύμφωνα πάντα με τα συμπεράσματα μας.
    Τι να πω. Εν πάση περιπτωσει, ο καθένας μπορεί να σκέφτεται ότι εκείνος θέλει.

    Ασχέτως με τα περι ομαδοποίησης που προσωπικά δεν τα αποδέχομαι ούτε στο ελάχιστο, (αλλά δεν είναι αυτό το θέμα), να σημειώσω οτι το σύνολο των πληροφοριών που έχουμε για τους ανθρώπους αλλα και για τις υποθέσεις στις οποίες εμπλέκονταν, είναι πολύ μικρό.
    Σήμερα τον δολοφονηθέντα αστυνομικό τον χαρακτήρισαν βασανιστή. Βάζω στοίχημα οτι αυτό θα γίνει σημαία πολλών (που αντιπαθούν τους αστυνομικούς φαντάζομαι). Ας αφήσουμε τις κρίσεις για τους αρμόδιους. Των αποθανόντες δεν τους κρίνουν οι εν ζωή .
    Φίλε Κώστα, οι Αλβανοί εσένα μπορεί να σε μισούν, μπορεί και όχι. Σίγουρα όμως με το να ανταποδίδεις το μίσος, με μίσος, ζημιώνεις τον εαυτό σου και κανέναν άλλο.

    Ευχαριστώ ειλικρινά όποιον διάβασε την άποψη μου, ακόμη κι αν δεν συμφωνεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλε Pit καταρχας ο δολοφονημενος δεν ηταν αστυνομικος αλλα σωφρονιστικος υπαλληλος (κοινως δεσμοφυλακας των φυλακων) με βαθμο υπαρχιφυλακα. Το οτι ηταν βασανιστης το ακουω πρωτη φορα!!!!! Το ποιος ηταν ο αλβανος φονιας το μαθαμε απο το ποινικο του παρελθον και το πως σκεφτοτανε το μαθαμε απο αυτα που ειπε και εγραψε. Ηταν ληστης και σε αποπειρα δολοφονος, μπαινοβγαινε φυλακη αμετανοητος οποως και ο ιδιος δηλωνε. Επειτα ειπε και το γιατι σκοτωσε τον υπαρχιφυλακα. Για να εκδικηθει που δεν επερνε αδεια και η ζωη του ηταν μεσα στη φυλακη!!!! Ηθελε δηλαδη να ληστευει και να σκοτωνει χωρις να τιμωρειται ποτε!!! Επειδη τον εβαλαν φυλακη αποφασισε να σκοτωσει τον φυλακα του. Αν αυτος ο ανθρωπος σου λεει οτι ειναι απο αυτους που σωφρονιζονται και αλλαζουν ,τοτε τι να πω βρε Pit!!!! Eσυ πιστευεις οτι θα εβγαινε ποτε στην κοινωνια καθαρος και φιλησυχος; Ολα τα παραδειγματα με τους αλβανους βαρυποινητες λενε το αντιθετο!! (Κολα, Ποπα, κτλ)!! Δεν μισω κανεναν Αλβανο φιλε Pit!!! Αντιθετα σε πληροφορω οτι ειχα και σχεση με μια Αλβανιδα και με την αξιοπρεπη της οικογενεια. Δεν ειναι ομως ετσι ολοι οι Αλβανοι. Η ιδια η φιλη μου μου εμαθε το ποιον των ομοεθνων της. Την ιδια αποψη με εμενα εχουν και οι φιλησυχοι Αλβανοι. Ειναι γνωστο σε ολο το κοσμο το ποσο σκληροι και ακαμπτοι ειναι οι Αλβανοι, ειναι οι πιο σκληροι και αμετανοητοι εγκληματιες. Δεν τους μισουμε εμεις, μα αυτοι μισουν εμας φιλε μου.Εμεις τους δειξαμε τον καλυτερο μας εαυτο και αυτοι μας ανταποδιδουν μισος και φονους. Βρηκες λοιπον λαθος ανθρωπο να πεις οτι μισει τους Αλβανους. Ειμαι ανοιχτος σε οποιον μου δειχνει την αγαπη του και του την δειχνω και εγω στο διπλασιο!!!
    Δεν τους μισω αλλα αυτο δεν με κανει να μην μπορω να δω την αληθεια για αυτους. Δεν μ αρεσει να κρυβομαι πισω απο το δακτυλο μου λογω ιδεολογικων εμποδιων η συγχρονης θολοκουλτουρας που λεει και ο φιλος Λυκιος. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν καταλαβαίνω τα περι συγχρονης θολοκουλτουρας, αν θες εξηγησε μου.
    Αν δεν μισεις τον οποιονδηποτε, μπραβο σου και συγνώμη γιατι κατάλαβα κακώς απ τα λεγόμενά σου οτι τρεφεις αισθήματα μίσους με τους συγκεκριμένους. Ακόμη και να ισχύει κάτι τέτοιο, είναι δικό σου θέμα ούτως η άλλως. Εμμένω όμως στην άποψή μου πως δεν εχει κανένας μας εικόνα για τους 2 δολοφονημένους (δεν νομίζω οτι έχουν σημασία τα επαγγέλματα). Η κρίση μας είναι κοντή και βασισμένη σε πληροφορίες απ τα ΜΜΕ που έχουμε σχολιάσει στο πρόσφατο παρελθόν την αξιοπιστία τους.
    Αν λοιπόν σκεφτόντουσαν όλοι με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή "θάνατος με βασανισμό σε όποιον εγώ θεωρώ πως του αξίζει", στο τέλος θα έμενε μόνο ο Highlander ζωντανός. Το οτι έχεις εσυ εμπιστοσύνη στην κρίση σου, δεν την κάνει και σωστή.
    Μην κρίνεις και να συγχωρείς (Η προστακτική που χρησιμοποιώ δεν δηλώνει εντολή, προς θεού). Αυτές είναι οι θέσεις μου και αυτό θέλω να σου πω ουσιαστικά. Τίποτα παραπάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν μου επιτρέπετε την παρέμβαση, θα ήθελα να διευκρινήσω τα περί θολοκουλτούρας! Όταν (τουλάχιστον εγώ) αναφέρομαι στην θολοκουλτούρα, μιλώ κυρίως για την τάση πολλών ανθρώπων που συντεταγμένοι με τα κελεύσματα της Νέας Τάξης, υιοθετούν τις θεωρίες και τις πρακτικές της, νομίζοντας ότι έτσι γίνονται "προοδευτικοί"* και ότι αποκτούν μοντέρνες ιδέες και συνήθειες. Για παράδειγμα, όσοι υποδύονται τους διανοητές κάνοντας "βαθυστόχαστες" μα κενές δηλώσεις, περί εθνομηδενισμού, υλισμού, αθεΐας, κακής "δεξιάς" αλλά καλής "αριστερής" βίας, μισαλλοδοξίας, ομοφυλοφιλίας, φιλοξενίας, ισότητας,ελευθερίας, πολιτικής ορθότητας, ιστορίας, αλλά απέχουν πολύ από την αλήθεια αυτών των εννοιών και αρέσκονται στο να παραχαράζουν συστηματικά τις ηθικές αξίες του έθνους μας. Άλλοι θύματα του συστήματος και του εαυτού τους και άλλοι αργυρώνητοι, προσφέρουν κακές υπηρεσίας στον άνθρωπο και το ανθρώπινο πνεύμα.

    *: καταχρηστικός όρος των αριστερών, που θέλουν να εμφανίζονται ως εκπρόσωποι της προόδου, κάτι που βεβαίως δεν αντιστοιχεί σε καμία ποσότητα αλήθειας, κατά καμία έννοια.

    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα Λυκιε και Pit. Συμφωνω και γω με τον ορο θολοκουλτουρα του Λυκιου και τον αναφερα για ξεχωρισω τη θεση μου απο αυτους που λογω πολλης "προοδευτικοτητας" ,δεν μπορουν να δουν την ωμη αληθεια. Ομως απο τα λεγομενα που εψαξα να βρω απο που βγηκε συμπερασμα οτι τρεφω αισθηματα μισους για τους Αλβανους!!! Δεν βρηκα τι ποτα παρα μονο για τον εγκληματια Αλβανο φονια. Αυτο που ξερουμε φιλε Pit για αυτον, δεν ειναι αυτο που μας ειπαν τα ΜΜΕ αλλα αυτο που ειπε η Ελληνικη Δικαιοσυνη και τον εκλεισε φυλακη για τα εγκληματα που εκανε. Ο αλλος ηταν ενας σοφρονιστικος υπαλληλος. Αν θεωρεις επαγγελμα το να ειναι κανεις ληστης και δολοφονος που δεν πρεπει να μας απασχολει τοτε δεν ξερω τι να πω. Επαγγελμα εκανε μονο ο σοφρονιστικος, ενω ο αλλος ηταν ενα αποβρασμα της κοινωνιας. Δεν μπορω να βαλω ολους τους ανθρωπους στο ιδιο τσουβαλι μονο και μονο για να ειμαι politicaly correct που λεει και ο Λυκιος. Ο θανατος με βασανισμο και γενικα η δολοφονια δεν με εκφραζει ποτε φιλε , γιατι σεβομαι την ανθρωπινη ζωη κατι που δεν κανει ενας φονιας σαν αυτον. Το οτι πρεπει να πληρωνει με το ιδιο νομισμα ειναι θεμα αντιληψης της δικαιοσυνης. Ομως πιστευω οτι καλως εισεπραξε το τιμημα του και ετσι περασε σε ολους τους επιδοξους μιμητες του οτι μια επιθεση και δολοφονια ενος ελληνα σοφρονιστικου υπαλληλου δεν θα μενει αναπαντητη και οτι θα περνει την απαντηση με τον ιδιο κωδικα που εχουν οι ιδιοι. Θα το ξανασκεφτουν πολυ οσοι παρομοιοι θελησουν να επαναλαβουν την πραξη του φονια!!!!! Νοιζω επισης οτι ολοι κρινονται και οτι το να συγχωρεις δεν σημαινει οτι θα ανεχεσαι τον φονο και το εγκλημα γιατι τοτε ο εγκληματιας απαλλασεται απο το βαρος των ευθυνων του και δεν θα μεινει παρα μονο ο Highlander ζωντανος στο κοσμο!!!!
    Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Κώστα, Λύκιε
    Φίλε Κώστα, πρώτα απ όλα, ας ξεκαθαρίσουμε δύο πράγματα. Με την λέξη επαγγέλματα προηγουμένως, αναφερόμουν στο επάγγελμα του δολοφονημένου υπαρχιφύλακα, που τον είπα λανθασμένα αστυνομικό, όπως παρατήρησες. Δεν αναφερόμουν στον κατάδικο.
    Δεύτερον, "κατάλαβα κακώς απ τα λεγόμενά σου", σημαίνει οτι η παρανόηση είναι δική μου και εγω εσφαλμένα συμπέρανα κάτι τέτοιο. Αλλιώς αντιλαμβάνεσαι εσυ τα γραφόμενά σου, αλλιώς ένας άλλος.
    Κατά τα άλλα είναι φανερό οτι βλέπουμε τα πράγματα απο διαφορετικές σκοπιές.
    Πιστεύω πως ο παραδειγματισμός είναι πιθανότερο να αποφέρει αντίδραση. Θεωρώ πως ΜΟΝΟ η παιδεία σε αλλάζει και σε κάνει καλύτερο.Όταν (όντας κυβέρνηση-κράτος) δεν είσαι σε θέση να λύσεις ένα πρόβλημα με τον σωστό τρόπο, στοχεύοντας έστω μακροπρόθεσμα, στρέφεσαι σε άλλου τύπου λύσεις. Συλλογικά, μέσω της κυβέρνησης, ή ατομικά, μέσω μεμονωμένων περιστατικών.
    Σημείωσε επίσης, πως η λειτουργικότητα του σωφρονιστικού συστήματος έχει βραχυκυκλώσει τόσο, που σε βοηθά πολύ περισσότερο να γίνεις χειρότερος παρά καλύτερος. Είναι περισσότερο πιθανό να σωφρονιστείς εκτός φυλακής παρά εντός. Είναι πολύ εύκολο να κρίνουμε παρατηρώντας επιφανειακά τις εξελίξεις και μια βόλτα απο τις φυλακές θα μας έκανε να αναθεωρήσουμε, ή έστω να είμαστε ελαστικότεροι.
    Σ ευχαριστώ που μοιράστηκες τις σκέψεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενικε μου φιλε Pit πιστευεις οτι υπαρχει φυλακη που να σωφρονιζει τους εγκληματιες , δεν μιλαω για αυτους που βρισκονται για ψιλου πηδημα φυλακη! Αφου η φυλακη δεν σωφρονιζει τους στυγνους εγλληματιες , τουλαχιστο ας τους εχει μεσα για να προστατευει τους πολιτες απο την συμπεριφορα τους. Ουτε αδειες ουτε ιδοβια των 18 ετων οπως με υον Δημητροκαλη και Κατσουλα που σε λιγο θα εινσι εξω αμετανοητος και που δτις αδειες του εκσνε παλι περιπου τα ιδια με ανηλικες......!!! Οταν λεμε ισοβια να ειναι ισοβια!!!! Κωστας

      Διαγραφή
  8. Με την τροπή που πήρε η υπόθεση του Αλβανού ισοβίτη,πιστεύω πως "κάποιος,κάποιοι" έγιναν ίσοι και όμοιοι με αυτό το κτήνος, δηλαδή, επικράτησε ο νόμος της ζούγκλας.
    παλιά φίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οταν η δικαιοσυνη βλεπει με αλλο ματι τους λαθρομεταναστες και με αλλο ματι τους ελληνες και δικαζει με δυο μετρα και δυο σταθμα ειναι σαν να προκαλει μονη της τετοιες ενεργειες αντεκδικησης.σωστο η οχι εξαρτατε πως το βλεπει ο καθενας.
    καλησπερα λυκιε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρώτα να ευχηθώ καλό μήνα και τους χαιρετισμούς μου στους σχολιαστές Κώστα , Pit Zenk και την Παλιά φίλη αλλά και στον οικοδεσπότη και φίλο ΛΥΚΙΟ μα ... και σε όποιους όποιες αυτήν την στιγμή παρακολουθούν αυτόν τον διάλογο .


    Ένα λάθος άρθρο που προσπαθεί λαθεμένα κατά την άποψή μου να αναλύσει την δρομολογημένη από καιρό κατάληψη της Ελλάδος από φτηνά μεν χέρια, αλλόθρησκους δε που δεν θα επιδείξουν κανέναν σεβασμό στους γηγενείς γιατί γνώρισαν της απαξίωση μέσα από τους δουλεμπόρους που τους χρησιμοποίησαν για να αυγατίσουν την πραμάτεια τους .

    Εσφαλμένη η λογική του άρθρου που ακολουθήθηκε από την αρχή ( κατά την άποψή μου φυσικά )

    Το 1990 που πλέον όλοι μας γνωρίζουμε δρομολογήθηκε η υποτιθέμενη απελευθέρωση των συνόρων με την γείτονα Αλβανία , η οποία έχοντος καλώς ή κακώς των πραγμάτων η πλειοψηφία του λαού της ανήκει στον Μουσουλμανικό κόσμο ή στην αθεΐα και σε ένα μερίδιο εγκλωβισμένων Χριστιανών ενός πρώην Κουμουνιστικού κόμματος .

    Κάποιοι επί λέξη οι ίδιοι Αλβανοί υπήκοοι απαξίωναν τους ομοϊδεάτες τους λέγοντας
    << γνώριζε ο Χότζα τι είχε στο ζωνάρι του γι'αυτό και δεν άνοιξε ποτέ τα σύνορα >> και δεν είναι μακρά από την λογική μου που πλην εμμέσως σαφώς θα δικαιολογήσω και θα αναλύσω .

    Από την στιγμή που άνοιξαν τα σύνορα, οι βλέψεις των Ελλήνων πολιτικών δεν ήταν η αφιλοκερδή βοήθεια του Αλβανικού λαού , ( γι'αυτόν τον λόγο μην τρέφουμε αυταπάτες ) αλλά την εισαγωγή φτηνών εργατικών χεριών για τους παρατρεχάμενους και γυρολόγους πολιτικών γραφείων επιχειρηματίες και μεγαλοεργολάβους ή μεγαλογαιοκτημόνες όπου ή πλάστιγγα θα έγερνε κάποτε στην πολιτική της δουλείας όπως του Αγγλικού πρότυπου .

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι η πραγματικότητα είναι και παραμένει αυτήν σε συμπόρευση με την πολιτική του Χένρυ Κίσινγκερ ή οποία σαφώς υποστηρίζεται από τους πολιτικούς άρχοντες του τόπου και του σαθρού κουμουνιστικού στοιχείου που εντέχνως έχει δρομολογήσει την απαξίωση των Ελλήνων πολιτών που δεν στηρίζουν αυτήν την ανομολόγητα ανύπαρκτη μεταναστευτική πολιτική .

      Και έρχεται το 1994 , την στιγμή που ένα κράτος σαν την Αλβανία στηρίζει πως δεν μπορεί να θρέψει τους κρατούμενους της χώρας και ανοίγοντας τις φυλακές τους δείχνει την μοναδική λύση μιας αυτάρεσκης εξορίας τους στην Ελλάδα , με την δυνατότητα να στηρίξουν την Αλβανική οικονομία επανορθώνοντας με τον τρόπο εισροής ξένου συναλλάγματος .

      Η απελευθέρωση των συνόρων υπήρξε μια οικονομική πολιτική εκμετάλλευση δύο χωρών αυτήν της Ελλάδος ( των επιχειρηματιών και που απαιτούσαν φτηνά εργατικά χέρια απαξιώνοντας τον Έλληνα εργάτη ) και μιας κατεστραμμένης οικονομικά Αλβανίας που δημιούργησε τρόπο εισαγωγής οικονομικού πλεονάσματος από μια πρώην εχθρική χώρα .

      Αυτό ήμασταν μια εχθρική χώρα για την Αλβανία η οποία συμπαρατάχθηκε το 1821 με την Τουρκία φίλη της χώρα στην σκλαβιά του Ελληνικού λαού που τόσο εύκολα οι Έλληνες γηγενείς κάτοικοι αυτού του τόπου ξεχνάνε .

      Και τώρα διαμαρτυρόμαστε γιατί ένας πρώην εχθρικός λαός δεν μπόρεσε ( κατά την άποψή μου ) να ενσωματωθεί σε μια Ελληνική κοινωνία που τους εκμεταλλεύτηκε .
      Δημιουργήθηκε ένας λαός που αργά ή γρήγορα κατάλαβε πως η ανύπαρκτη μεταναστευτική πολιτική, οι χαλαροί θεσμοί της δικαιοσύνης, η εκμετάλλευση ενός κράτους που τους καλούσε με τον έναν ή άλλον τρόπο να πληρώσουν την υποτιθέμενα νέα visa ( διαβατήριο ) ή την υπό νέους όρους άδεια παραμονής στην Ελλάδα , αλλά και την πεπατημένη της οικονομικής εκμετάλλευσης τους από την χώρα τους την Αλβανία έναν λαό που ζητά εκδίκηση όχι μόνον για αυτήν την χώρα για την οποία εκμετάλλευση την οποία υπέστηκαν , αλλά και για την ίδια τους την χώρα η οποία τους τροφοδότησε τεχνηέντως με την πεποίθηση ότι είναι ένας εχθρικός λαός οι Έλληνες όπως και οι Σέρβοι και να μην έχουν ηθικούς φραγμούς .

      Δεν μπορείς να αναζητήσεις φιλικές διαθέσεις από έναν πρώην εχθρικό λαό .
      Οι παλιοί εχθροί φίλοι ...δεν γίνονται ...

      Το άλλο μεν σχόλιο του άρθρου για την οικονομική βοήθεια της Ελλάδος από τα υποτιθέμενα φτηνά χέρια, τα οποία στοίχισαν ασφαλιστικές εισφορές στα δημόσια ταμεία με την μαύρη εργασία, η οποία φυγαδεύεται από την ανύπαρκτη εισοδηματική πολιτική , μου θυμίζει περισσότερο λόγια τα οποία δεν θα προέρχονταν σε καμία περίπτωση από άνθρωπο που έχει σχέση με την πραγματικότητα , παρά μόνον με την φιλοκομμουνιστική πεποίθηση πως για όλα φταίει ο ανίκανος εργατικά Έλληνας πολίτης που δεν ενδιαφερόταν να δουλέψει γιατί ήταν τεμπέλης , χαραμοφάης , ανίκανος , αλλά κατά άλλα δεν διεκδικεί τα δικαιώματά του στην εργασία .

      Τώρα για την πράξη της εκδίκησης μέσω δολοφονίας, αυτήν η πράξη δεν υποβαθμίζει την ύπαρξη μόνο του ανθρώπου ή των ανθρώπων που τέλεσαν την εκδικητική δολοφονία , αλλά μια ματωμένη και διαβρωμένη βαθιά Ελληνική δικαιοσύνη η οποία τελεί υπό τις εντολές του Ελληνικού λαού από την άποψη ότι έχουμε την δημοκρατία που μας αξίζει ...


      ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
  11. Η Αλβανία ήταν και παραμένει μια παραδοσιακά εχθρική χώρα για την Ελλάδα, αλλά και όλους τους γείτονές της. Ποτέ δεν χάνει την ευκαιρία να εκφράσει την εχθρότητά της, είτε με κυβερνητικές επίσημες δηλώσεις, είτε με τις πρακτικές της, είτε με τις συμμαχίες της εναντίων μας, είτε τέλος με κατευθυνόμενα δημοσιεύματα που προσπαθούν να συντηρήσουν το Αλβανικό μίσος και την ένταση με την Ελλάδα (πρόσφατο παράδειγμα, οι δημοσιεύσεις για τις δήθεν ιατροδικαστικές διαπιστώσεις, σχετικά με τον θάνατο του Αλβανού ισοβίτη). Για όσους γνωρίζουν ιστορία, θα έχουν διαπιστώσει ότι αυτή η συμπεριφορά των Αλβανών δεν είναι συγκυριακή, αλλά αποτελεί στοιχείο ιδιοσυγκρασίας αυτού του λαού. Είναι εχθρικός, όχι μόνο με όλους τους γείτονες αλλά ακόμη περισσότερο και μεταξύ τους. Πρόκειται για έναν βίαιο λαό, που αδυνατεί να αφομοιώσει τον δυτικό πολιτισμό, αφού ως γνωστόν οι καταβολές του εντοπίζονται στην περιοχή του Καυκάσου, με Τουρανομογγολικό αίμα.
    Η βιαιότητα και η τραχύτητα των Αλβανών τους έκαναν περιζήτητους μισθοφόρους πολεμιστές, γνωστούς για την βαρβαρότητα και το μένος με το οποίο πολεμούσαν. Ζώντας στην ορεινή Αλβανία, αποκομμένοι και με δύσκολη επικοινωνία, δεν κατάφερναν να αναπτύξουν υψηλές πολιτισμικές αξίες, ενώ συνήθιζαν να καταφεύγουν στις κλοπές, τις αρπαγές και τις λεηλασίες των χωριών τους από ομάδες βίαιων συμμοριών. Διασκέδαζαν βιάζοντας και σφάζοντας τους κατοίκους των χωριών, εκτός των κλοπών που διέπρατταν εις βάρος τους. Έτσι συντηρούσαν το φόβο και τον τρόμο μεταξύ τους. Οι Οθωμανοί εκμεταλλεύτηκαν αυτή την φύση των Αλβανών και αφού τους έδωσαν ελευθερίες και προνόμια, τους παρότρυναν να εκφοβίζουν, να εκβιάζουν και να κατασφάζουν κατά το δοκούν τους σκλαβωμένους Έλληνες, αλλά και τους άλλους γειτονικούς λαούς.
    Παρόλα αυτά το 1990 το Ελληνικό κράτος, για τους λόγους που αναφέρει ο Αρμαγεδών, ήρε το εμπόλεμο και άνοιξε τις πύλες του για τις ορδές των πεινασμένων Αλβανών. Θολωμένοι από τον πολιτισμό και τον πλούτο των Ελλήνων, καθώς και ποτισμένοι από την ανθελληνική προπαγάνδα της παιδείας του Χότζα, πλιατσικολόγησαν της ελληνική ύπαιθρο και άρπαξαν ότι μπορούσαν. Βεβαίως οι περισσότεροι εργάσθηκαν στην οικοδομή και την γεωργία, στέλνοντας πολλά χρήματα στην πατρίδα τους. Προσέφεραν στην Ελληνική οικονομία αλλά κυρίως στην δική τους. Εκμεταλλεύτηκαν τις ευκαιρίες που τους δόθηκαν από την επαφή τους με τον ελληνικό πολιτισμό, για σπουδές και επαγγελματική κατάρτιση, ενώ οι περισσότεροι προσαρμόστηκαν και μονιμοποιήθηκαν στην Ελλάδα. Όμως η εγκληματική συμπεριφορά πολλών Αλβανών, τους στιγμάτισε στην συνείδηση των Ελλήνων, που δεν μπορούν να κατανοήσουν την αγνωμοσύνη τους παρότι ευνοήθηκαν. Αντί λοιπόν οι Αλβανοί να προσπαθήσουν να ανασκευάσουν την συμπεριφορά τους προς τους Έλληνες, καλλιέργησαν τον αλβανικό εθνικισμό μέσα στην χώρα μας και εργάζονται πλέον οργανωμένα για την αποδόμηση του ελληνικού κράτους εκ των έσω (ένοπλες ομάδες βίας, τρομοκρατία, αναρχο-αντιεξουσιαστές, κτλ).
    Σε κάθε περίπτωση όμως, οι Έλληνες πρέπει να μπορούν να αμύνονται σε κάθε εξωτερική ή εσωτερική επιβουλή, είτε ως οργανωμένο κράτος, είτε ατομικά ως πολίτες. Ποτέ όμως δεν πρέπει να αρχίσουμε να μιμούμαστε την συμπεριφορά των Αλβανών (και γενικά των αλλοδαπών χαμηλού πολιτισμικού επιπέδου). Πρέπει ακόμα και για αυτούς, να αποτελούμε το φωτεινό παράδειγμα υψηλού πολιτισμού, που κάποτε θα πρέπει να ακολουθήσουν! Έτσι οι συμπεριφορές αντεκδίκησης και αυτοδικίας, δεν πρέπει να αποτελούν την δική μας απάντηση στην δική τους πρακτική.
    Ναι στην αυτοάμυνα και την άμεση "απάντηση" την ώρα της επίθεσης. Μετά όμως από αυτήν, τον λόγο έχουν οι διαδικασίες της δικαιοσύνης, όσο πληγωμένη κι αν είναι αυτή στην χώρα μας. Ας παλέψουμε να βελτιώσουμε το κράτος και τους μηχανισμούς του και όχι να το υποκαταστήσουμε.
    Οι κοινωνικοί αυτοματισμοί που περιγράφονται στο άρθρο, δεν πρέπει να αφήνονται ενεργοί. Το κράτος οφείλει να προλαμβάνει και να ενεργεί άμεσα ώστε να μην αφήνονται κενά για τέτοιους αυθορμητισμούς και πρωτοβουλίες.
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ σωτά Λύκιε. Οι συμπεριφορές αντεκδίκησης και αυτοδικίας, δεν πρέπει να αποτελούν την δική μας απάντηση. Εκεί πρέπει να σταθούμε.
    Καλημέρα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο.k. Ομως θα πρεπει η δικαιοσυνη να γινει σκληροτερη κσι πιο γρηγορη!! Να τιμωρει πιο σκληρα και χωρις διευκολυνσεις και χαλαροτητα. Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για να μην παρεξηγηθώ θα συνηγορήσω απόλυτα με τους προλαλήσαντες ΛΥΚΙΟ και Pit Zenk πως δεν είναι λύση η αυτοδικία και όσο αυτήν να αφήνει υπόνοιες τις ολιγωρίας της δικαιοσύνης ή της ατιμωρησίας αυτήν η η πράξη ( της αυτοδικίας ) καθιστά τον άνθρωπο χειρότερο από αυτόν που έπραξε το οποιοδήποτε αδίκημα...

    Η αυτοδικία δεν μπορεί να καθίσταται δίκαιη και νόμιμη σε καμία ευνομούμενη πολιτεία ..
    Όσο για την σκληρότητα της δικαιοσύνης φίλε Κώστα θα απαντήσω με την λέξη του κάποτε μάχιμου των εδράνων ΤΣΟΥΠΑΝΗ .
    << Η δικαιοσύνη είναι θεσμός των άφθονων βαλαντίων >>
    << Η δικαιοσύνη είναι η τιμωρία του φτωχού και η λύση του πλούσιου >>


    ΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΟΥ

    Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε Αρμαγεδων ο Τσιουπανης αναφερεται στην σημερινη ανοιχτοματα δικαιοσυνη. Εγω ελπιζω να δουμε συντομα την δικαιοσυνη που λεει ο φιλος μας ο Λυκιος! Κωστας

      Διαγραφή
    2. αι σαλαγατα ουρε σι ολοινοι κι τσι τσιουπρες

      αυτουνου του ζαγαρ ου ΛΥΚΙΟΣ ικανι σαματι θες μιαν ευχη αλλα σι κουφου την πορτα μι κρενεις για δεν θα σι απαντηση κανενας


      η δικαιοσυνη ειναι σαν τσι παστρικες δουλευει καλυτερις σε οποιον δινει τα περσοτερα
      και αυτουνου του μολογω ιγο σαματι κανατι τετοιου μολοιμα

      αν δεν τα προυγκιξουμι τα λυκοσκισμενα μην περιμενετι δικιου γιατι την πλαστιγκα την πηραν οι γιουφτοι στου παζαρι

      μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ την ειπα παλι

      ΟΥ ΤΣΙΟΥΠΑΝΗΣ

      Διαγραφή
  15. Πράγματι φίλοι μου, πρέπει να αγωνιστούμε για την αναγέννηση ενός κράτους δίκαιου και ωφέλιμου. Πρέπει να αγωνιστούμε για την επαναφορά, σε ένα πιο δημοκρατικό σύστημα από το σημερινό. Η δημοκρατία θεμελιώνεται με την αρχή του δικαίου, την ισονομία και την αξιοκρατία. Τα όπλα μας για να κερδίσουμε ένα τέτοιο αγώνα, είναι η σωστή παιδεία, η ηθική και η πολιτική αγωγή. Μόνο αν είναι αυτά δεδομένα, η ψήφος μας μπορεί να καθορίζει το ωφέλιμο για την κοινωνία μας. Το όφελος πρέπει να είναι δίκαια κατανεμημένο, στην κοινωνική διαστρωμάτωση.
    Για να γίνει όμως αυτό, θα πρέπει να απαλλαχτούμε πρώτα από τις ιδεολογικές ή ιδεοληπτικές μας αγκυλώσεις. Πρέπει να απορρίψουμε τον τρόπο που μας έμαθαν να σκεπτόμαστε. Πρέπει να μάθουμε να αντικρίζουμε την πραγματικότητα, όσο κι αν αυτή διαψεύδει τις πεποιθήσεις μας. Πρέπει να μάθουμε να αποδεχόμαστε την υπεροχή του αξιότερου ή του ικανότερου από εμάς. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι και συνεπώς δεν είμαστε και ίσοι (δεν αναφέρομαι στην αυτονόητη ισονομία)! Όλοι έχουμε ικανότητες, αλλά δεν ξεκινάμε όλοι από την ίδια αφετηρία, ούτε έχουμε τις ίδιες δυνατότητες. Κάποιοι έχουν κλίση σε ένα τομέα, κάποιοι άλλοι σε έναν άλλο! Ας υποχωρήσει ο ανόητος εγωισμός μας και ας αναγνωρίσουμε στους άλλους την υπεροχή, εκεί που την έχουν αποδείξει. Χωρίς αυτή την προϋπόθεση, δεν θα υπάρξει ποτέ αξιοκρατία.
    Η αξιοκρατία είναι αναγκαία ώστε οι ικανότεροι και οι αξιότεροι να αναδεικνύονται στις κατάλληλες θέσεις. Έτσι εξασφαλίζεται η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών τους ανά τομέα. Μέσα από αυτή την πρακτική, μπορεί να προκύπτουν οι πιο ωφέλιμοι ηγέτες, δικαστές, νομοθέτες, πολιτικοί, στρατιωτικοί, κτλ. Μια δημοκρατία, χρειάζεται να στελεχώνεται από το καλύτερο απόσταγμα ενός λαού.
    Οι επιλογές που υπάρχουν στην σημερινή ελληνική πολιτική πραγματικότητα, δεν προσφέρουν ούτε στο ελάχιστο, αυτή την προϋπόθεση! Αντίθετα, προσφέρουν μονόδρομη προοπτική, με την διαιώνιση του ίδιου κατεστημένου που εκφυλίζει το κράτος, την δημοκρατία, την δικαιοσύνη και εν τέλει την ίδια την κοινωνία.
    Αν το κράτος απουσιάζει, δίνει χώρο σε κοινωνικούς αυτοματισμούς με χαοτικά αποτελέσματα και στην αποσάθρωση της κοινωνικής οργάνωσης, με αυτοδικία, αντίποινα, αδικία, καταπίεση, τρομοκρατία και περιστολή ελευθεριών και δικαιωμάτων.
    Δεν μπορώ να παραγνωρίσω τους αυτοματισμούς μιας κοινωνίας, αφού η ύπαρξή τους είναι νομοτελειακή, υπό κάποιες συνθήκες.
    Μπορώ όμως να "απαιτήσω" την παρουσία ενός οργανωμένου και ωφέλιμου κράτους, που δεν θα αφήνει χώρο σε τέτοιες παρενέργειες.
    Ας δούμε λοιπόν, πόσο ώριμος θα φανεί ο Έλληνας πολίτης στις προσεχείς εκλογές...
    ΛΥΚΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι αλήθεια καλέ μου φίλε Τσιουπάνη, ότι η ευχή μου αποτελεί φωνή βοώντος ...εν τη ερήμω!
    Όμως πάντα λέω σε φίλους, ότι το εφικτόν πρέπει να συμπορεύεται με το δέον (δηλαδή δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ τον στόχο μας, παρά τις δυσκολίες)!
    Όπως γνωρίζεις και εσύ άριστα, η δικαιοσύνη στη χώρα μας πάσχει σε τρία επίπεδα.
    Στο επίπεδο των δικαστών (και εισαγγελέων),
    στο επίπεδο των συνηγόρων υπεράσπισης (δικηγόρων)
    και στο επίπεδο της κείμενης νομοθεσίας.
    Δεν θα διαφωνήσω ότι εν κατακλείδι και οι τρείς αυτές εστίες, οφείλονται στο οικονομικό συμφέρον (από αυτό των νομοθετών, έως αυτό των δικαστών και των δικηγόρων) και την διατήρηση ενός status ελέγχου της δικαιοσύνης, ώστε να εξασφαλίζεται η ατιμωρησία ή το ακαταδίωκτο των οικονομικά και πολιτικά ισχυρών.
    Ας μην ξεχνάμε ότι η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτικών μας, προέρχονται από τον χώρο της δικαιοσύνης και ιδιαίτερα από την μεριά των δικηγόρων. Είναι γνωστό ότι η "ηθική" των δικηγόρων, τουλάχιστον στην χώρα μας, απαιτεί την χρήση δόλιων μέσων, οικονομικής αποστράγγισης των "πελατών" και την χρήση ψευδών και κάθε αθέμιτων μέσων, για την επίτευξη μιας αθώωσης ενός ...ενόχου! Έτσι ο Έλληνας δικηγόρος, δεν υπηρετεί το δίκαιο αλλά τα συμφέροντα του πελάτη του. Προσπαθεί να παραπλανήσει το δικαστήριο και μετερχόμενος θεμιτών και αθέμιτων μέσων, αποσκοπεί σε μια αθωωτική ή απαλλακτική απόφαση, ενώ γνωρίζει οτι ο πελάτης του είναι πραγματικά ένοχος. Ηθικό πρόταγμα, το οικονομικό όφελος. Βεβαίως για να είμαστε δίκαιοι, υπάρχουν δικηγόροι που δεν ανήκουν σε αυτή την κατηγορία ηθικής, είναι όμως δυσεύρετοι και θεωρούνται ...αποτυχημένοι!
    Αν και φαίνεται αυτονόητο, ο δικηγόρος να προασπίζεται τον πελάτη του και να αγωνίζεται για να τον κηρυχθεί αθώος, στην πραγματικότητα ο ρόλος του δικηγόρου δεν είναι αυτός.
    Ο ρόλος του δικηγόρου, είναι να υπερασπίζεται τον κατηγορούμενο, προστατεύοντάς τον από μια κακοδικία ή άδικη κατηγορία όταν αυτή είναι πράγματι άδικη. Οφείλει να παρουσιάζει τα πραγματικά περιστατικά, ώστε ο κατηγορούμενος να τιμωρηθεί για αυτό που πραγματικά έπραξε και όχι για περισσότερα. Μετέχει της διαδικασίας προς διευκόλυνση του δικαστικού έργου και όχι για την παραπλάνησή του. Εφόσον ο κατηγορούμενος είναι πραγματικά αθώος, οφείλει να το αποδείξει. Αν είναι ένοχος της κατηγορίας, οφείλει να καταδείξει τις πραγματικές συνθήκες τέλεσης του εγκλήματος ώστε ο κατηγορούμενος να τιμωρηθεί όσο αναλογεί στην πράξη που έκανε και όχι περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε καμία περίπτωση δεν είναι θεμιτός ρόλος του συνηγόρου η στρεψοδικία, ώστε να εξαπατηθεί το δικαστήριο και να αθωώσει έναν πραγματικά ένοχο. Αυτό κανονικά συνιστά νέο αδίκημα (απάτη, υπόθαλψη εγκληματία, ψευδορκία, κτλ). Αυτή λοιπόν η άμβλυνση του θεσμικού ρόλου των νομικών δικηγόρων, δηλαδή η εμπορευματοποίηση του δικαίου και η νόθευση της αλήθειας, ποιεί ηθικούς χαρακτήρες.
    Αυτοί αναδεικνύονται ιδανικοί για τον πολιτικό στίβο, αφού έχουν όλο το "πακέτο": νομομάθεια, ρητορεία, δημαγωγία, απληστία, φιλαργυρία, υποκρισία, ψεύδος, δολιότητα, θράσος, κτλ.
    Εύκολα προσεγγίζονται και ελέγχονται από μεγάλα οικονομικά συμφέροντα, αφού η απληστία τους τους έλκει προς τον ωφελιμισμό και τον ελιτισμό. Έτσι δεν έχουν καμία αναστολή να νομοθετήσουν με τέτοιον τρόπο, ώστε να μην υπάρχει σαφήνεια και τελικά να χρησιμοποιούνται οι νόμοι για να καταστρατηγούνται στα δικαστήρια! Έτσι οι νόμοι αν και υπάρχουν, στα χέρια των δικηγόρων και των δικαστών, μπορούν να κάμπτονται κατά το δοκούν και ανάλογα με το συμφέρον τους.
    Έτσι φτάνουμε στο σήμερα, όπου η δικαιοσύνη είναι δέσμια της πολιτικής εξουσίας, των οικονομικών και πολιτικών συμφερόντων και καλείται να εφαρμόσει νόμους που από μόνοι τους αυτοαναιρούνται ή αντιδιαστέλλονται (με το σύνταγμα ή με άλλους νόμους). Έχουμε επίσης φοβισμένους δικαστές, χωρίς το σθένος που απαιτεί ο ρόλος τους, αφού καλούνται πολλές φορές να αντιμετωπίσουν ισχυρές πιέσεις και απειλές.
    Πρόκειται για μια ατέρμονη κατάσταση που τροφοδοτεί η μια την άλλη και έτσι διαιωνίζεται το κράτος-παρακράτος και βυσσοδομείται κάθε έννοια δικαίου και δημοκρατίας.
    ΛΥΚΙΟΣ.
    (Υ.Γ. Φίλε Τσιουπάνη, αυτό που ισχυρίζομαι δεν σε αγγίζουν, διότι εγκαίρως έχεις δηλώσει πολέμιος αυτής της "ηθικής" και απεσχίσθεις οικειοθελώς, από τις τάξεις της δικηγορίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω εκτος οτι γουσταρω τρελα να διαβαζω Τσιουπανη, σεβομαι το παρελθον του και τις επιλογες του μας δειχνουν ηθος κσι χαρακτηρα!!! Κωστας

      Διαγραφή
  18. Ηθελα να 'ξερα, πόσο εύκολα μερικοί μερικοί προσπερνάνε το γεγονός οτι ο αλβανός ισοβίτης ΕΣΦΑΞΕ έναν άνθρωπο ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ που μπήκε υποτίθεται για να σωφρονιστεί!! Πάνω σε αυτό δεν στάθηκε κανένας σχολιαστής και το προσπεράσατε σαν κάτι φυσιολογικό. Μα είναι τραγικό αυτό. Βλέπουμε έναν άνθρωπο φονική μηχανή που δεν αλλαζει το προγραμματισμό της με ΤΙΠΟΤΑ , και 'μεις συζητάμε για τα δικαιώματά του στη δικαιοσύνη. Ποιά δημοκρατία συζητάτε αν δεν μπορεί νσ προστατέψει τους πολίτες από τέτοιους αμετανόητους εγκληματίες και τους ελευθερώνει οπως με τον Μαργέτη τον Δημητροκαλη και τόσους ισοβίτες που στα 10-15 χρόνια τους αφήνουν ελεύθερους; Στη δημοκρατία εχουν δικαιώματα μονο οι εγκληματίες ενω οι πολίτες δεν έχουν;;
    Ο Παρατηρητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανένας από εμάς δε περισσότερο που τρέφουμε αυτό το ιδεατό της ΠΑΤΡΙΔΑΣ ( και πολλές φορές χαρακτηριστήκαμε ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ή ακραίοι Εθνικιστές ) δεν σταθήκαμε πίσω σε μια απώλεια Ελληνικής ζωής, που αποτελεί κορωνίδα και επιστέγασμα της ανύπαρκτης λαθρομεταναστευτικής πολιτικής που χαράχθηκε εις βάρος του Ελληνικού λαού .

      Αυτό που καλεστήκαμε να κάνουμε είναι να σχολιάσουμε ένα άρθρο, που ήρθε σαν άλλοτε να μας θυμίσει ότι αποτελούμε έναν ρατσιστικό λαό ( κατά την Ελληνικότατη λέξη Εθνικιστικό λαό ) και ότι αυτό αποτελεί παράπτωμα ,
      Εμείς έπρεπε με τον δέοντα σεβασμό να αντικρούσουμε με επιχειρήματα αυτό το άρθρο, που κατά την άποψη των σχολιαστών που τοποθετήθηκαν δεν έχει να προσθέσει αλλά να επισυνάψει μόνο κατηγορίες στον Ελληνικό λαό .

      Γνωρίζω ότι και οι τοποθετήσεις σου σε αυτό το ζήτημα είναι σαφέστατες μα με τον τρόπο μας ίσως δρομολογηθεί αυτό το έναυσμα της Ελληνικής ομοψυχίας όσο αυτό μπορεί να υπάρξει .

      Όχι φίλε παρατηρητή δεν χαθήκαμε στην πορεία μας.... αλλά πρέπει να αλλάξουμε και να αντιπαλέψουμε τις κατηγορίες με επιχειρήματα, αυτό είναι ίσως και αυτό που πονά όσους μας θέλουν μέσα στα στα δικά τους πρότυπα και στην χαραγμένη αλλά πουλημένη συνείδησή τους .

      Καιρό έχω να δω σχόλιό σου και πιστεύω ότι αυτό αποτελεί ένα λάθος σου .

      ΜΕ ΤΟΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΜΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟ

      Α Ρ Μ Α Γ Ε Δ Ω Ν

      Διαγραφή
    2. Φιλε Αρμαγεδών δεν έπαψα ποτέ να σας διαβάζω και μάλιστα να απολαμβάνω τα δικά σου ποιήματα που γράφεις κατά καιρούς. Απλά, δεν έχω και πολύ χρόνο για γραψιμο και σχόλια. Αλλά όποτε μπορώ γράφω όπως τωρα μα πάντα διαβάζω τι γράφετε εσείς φιλοι....... Βέβαι α κάποιες φορες δεν έγραφα γιατί κάποιος ενοχλιόταν από τα δικά μου σχόλια και σχεδόν με έβριζε. Ευτυχώς τώρα αυτο το φαινόμενο χάθηκε.
      Ο Παρατηρητής.

      Διαγραφή
  19. Δεν το προσπερασαμε Παρατηρητη , αυτα που λες τα ειπα ηδη εγω φιλε μου. Διαβασε λιγο νσ δεις τι λεω πιο πανω!!! Κωστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας
Φίλοι του ιστολογίου, παρακαλώ να κάνετε ελεύθερα τον σχολιασμό σας, αλλά να απέχετε από ύβρεις και προσβολές προσώπων, καθώς και να χρησιμοποιείτε την Ελληνική γλώσσα και γραφή (όχι greeklish). Προσβλητικά και υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται. Επίσης διαγράφονται spam και διαφημίσεις άλλων ιστολογίων, αλλά και κάθε άλλο σχόλιο που δεν συνάδει με το ύφος και το ήθος που ορίζει ο δημιουργός και διαχειριστής του ιστολογίου.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Τα σχόλια ελέγχονται πριν δημοσιευθούν.



.